Wednesday, November 10, 2010

Harga Emas.... Melambung

Salam...

Harga emas sekarang nie semakin mengganas... 2 hari sudah harganya mencecah RM3191.... untuk 20g PG... masa tu sempat jugak aku jual dengan harga RM3200 (siap upah transportation) ... TQ hairul (pengkalan balak)... tapi tak mustahil ia akan meningkat lagi...walaupun hari ini dah turun sikit kepada RM3170....

tapi yang aku cerita sikit adalah masa mula-mula aku start beli emas yang pertama... masa tu pertengahan bulan ogos... harga masa tu baru RM2790 yang aku beli dari bijak emas... aku mintak tolong dari member aku yang selalu berulang dari Puchong ke Melaka...TQ Razali... coz si bijak emas ni stay kat KL... so terpaksa laa mintak tolong member aku nie... ye laa... baru first time... nak suruh pos... tapi tak yakin... bukan sikit duit tu... hehehe... ni aku attach gambar resit pembelian emas tu...


Cube lihat resit tu.... tarikh nye 19 ogos 2010... harga RM2790.... sekarang??? RM3171 ... berapa bezanya... RM380.... berapa peratus naik... 13.7%.... haaa... sape nak bagi.... 13.7% dalam masa 2 bulan setengah....

So... cube fikir2 kan.... kalau yang kat area melaka.... n nak beli emas.... leh laa call aku (012-2635758)... harga leh ikut harga we sell... kalau nak discount.... leh bincang.... hehehe

Haaa... satu lagi nak tunjuk stock yang aku ade...

Ade 20g PG, 1 dinar, 5 dinar n 2 dirham.... dah banyak nie... terpaksa laa aku simpan dalam safe deposit....

No comments:

Post a Comment